جدید

 

 
 
خدایا جای سوره ای به نام عشق در قرآنت خالیست
که این گونه آغاز میگردد :
وقسم به روزی که قلبت را میشکنند
 وجز خدایت مرهمی نخواهی یافت!
 
 
 
 
با هر چه عشق نام تو را میتوان نوشت، با هرچه رود نام تو را میتوان سرود، بیم از حصار نیست که هر قفل کهنه را، با دستهای روشن تو میتوان گشود
 
خدایا!
تو را غریب دیدم و غریبانه غریبت شدم،
تو را بخشنده پنداشتم و گنه کار شدم،
تو را وفادار دیدم و هر جا که رفتم بازگشتم،
تو را گرم دیدم و در سردترین لحظه ها به سراغت آمدم،
تو مرا چه دیدی که وفادار ماندی...؟؟
 
 
بيادتم!حتى اگر قرارباشد
بى چراغ درحسرت يافتنت
تمام كوچه ها را قدم بزنم.
برای عشقی که میدونه دوسش دارم،
همیشه به یادتم و هیچکس دیگه جاتو تو دلم نمیگیره.
مطمئن باش.
 
 
 
 
آرزويم اين است
نتراود اشك ازچشم تو هرگز مگر از شوق زياد،
نرود لبخند از عمق نگاهت هرگز ،و
به اندازه هر روز تو عاشق باشي،
عاشق آنكه تو را ميخواهد و به لبخند تو از خويش رها ميگردد
و تو را دوست بدارد به همان اندازه كه دلت مي خواهد‎.
 
 
 
الهي ! من نه آنم؛كه ز فیض نگهت چشم بپوشم،
نه تو آنی كه گدا را ننوازي به نگاهی ؛ در اگرباز نگردد ،
نروم باز به جایی؛ پشت دیوار نشینم ، چو گدا برسرراهی؛
 كس به غیر از تو نخواهم ، چه بخواهی چه نخواهی ؛
بازكن در،كه جز این خانه مرانیست پناهی"
التماس دعايادمان باشد
شايد شبي آن چنان آرام گرفتيم که ديدار صبح فردا ممکن نشود،
پس به اميد فرداها محبت هايمان را ذخيره نکنيم..
 
 
 
 
خودرابه که بسپارم وقتی که دلم تنگ است،
پیدانکنم همدل،دلهاهمه ازسنگ است.
گویاکه دراین وادی ازعشق نشانی نیست،
گرهست یکی عاشق،آلوده به صدرنگ است.
 
 
 
 
بچه ها شوخی شوخی به گنجشکها سنگ می زنند
 ولی گنجشکها جدی جدی میمیرند،
آدم ها شوخی شوخی به هم زخم میزنند
 ولی قلب ها جدی جدی می شکنند،
تو یه روزی شوخی شوخی بهم لبخند زدی
 ولی من جدی جدی عاشقت شدم
 حالا یه روزی شوخی شوخی تنهام میزاری
ولی من جدی جدی بی تو میمیرم.
 
 
 
نداشتن تو یعنی اینکه دیگری تو را دارد.
نمیدانم نداشتنت سخت تر است
یا تحمل اینکه دیگری تو را دارد؟
 
 
 

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: دل نوشته ، ،

تاريخ : شنبه 7 بهمن 1391 | 17:33 | نویسنده : fatemeh |
.: Weblog Themes By BlackSkin :.